Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Online szerencsejáték vagy élő?

2014.04.15. 14:49 PalFer

Sok internetes póker klubban beállítható a napi maximális zseton, amit elküldhetsz a fiókodba. Ezzel jobban vagy képes tesztelni a teóriád és minimalizálni a bukásod. Nem utolsó sorban pedig otthonról nyugodtan vagy képes szórakozni.

Online kaszinóban szórakozni  a Kaszinoprofi szerint is sokkal kontroláltabb limitek között lesz, behatárolva havi, utalásainkat, deficitünket. Az eltérő stratégiák, szoftverek és különböző cselek segítségével győzelmi potenciáinkat is növelni fogjuk. Sok játékteremben való szimultán kaszinózás asszisztenciájával is változtatni tudsz győzelmi hatékonyságodon, mivel könnyebb sok kaszinóban közepes pénzeket bezsebelni,összeszedni, mint három játékteremben egy nagyobb zseton kupacot.

A lényeg, hogy elrejtheted magad és személyes kiléted. Az a játékos, amely szigorú, állami munkahelyen robotol annak fontos, hogy ne kerüljön ki, hogy egy kaszinóban szokott pihenni. Ez gyakran sok nehézséget kiválthatna neki a melóban és talán a világhálón is szóbeszédnek lehetne kitéve.

Korábban rengeteget mentem régi póker klubba lazítani, ahol gyakran durván csomóan voltak és nagy hangulat volt. Ez időben hihetetlenül kívántam a kaszinók atmoszféráját, hogy a székek alatt volt muszáj tolakodni, hogy pakolhassam a zsetonjaimat.

Néha azt gondoltam, hogy játékszenvedélyem van.

online2.jpgIzgalmas volt a kaszinósokat stresszelni látni, ahogy ment össze-vissza a francia rulett labda és mindenki izgult, hogy a kombinációja megjelenjen és örüljön. Abban az időben azt gondoltam, hogy a kaszinózásnak csak ebben a formában lesz helye és automata vagy az netes játékterem eszembe sem juthatna magamban. Ez a érzésem addig az ideig élt, míg egy szórakoztató reggelen be nem ugrottam három gépi póker klubba. Tavaly eléggé unalmasnak találtam , de ahogy kevéssel több napot töltöttem el a játékteremben egyre jobban kezdtem ráérezni, hogy nem is olyan unalmas. Visszagondoltam, hogy milyen volt amikor a rendes kaszinóban oda tolakodtam a rulett székhez és nem tudtam korábban megfogadni szertett számaimat. Hányszor van ilyen hogy ezért nem kaszáltam, arattam, mivel olyan lapok jöttek ki, amiket akartam volna megrakni, de a sok ember miatt nem fértem oda a pulthoz.

Az elején a szoftver bázisú játéktermek voltak a népszerűek, ahol be volt muszáj tölteni egy applikációt, hogy a kaszinós eljuthasson a pókerhez. Tömérdek kaszinós nem kedvelte ezt, mert itt jelen volt a potenciája annak, hogy levél szemetek jöjjenek át a pókeres laptopjára. Múlt évben a cégek csináltak egy netes kutatást ezzel kapcsolatban és a válaszadók 40%-a azt mondta, hogy abból az okból kifolyólag nem kaszinózik online, mivel nem szeretne feltölteni semmit a tabletre ekkor hozták össze a web alapú nyerőgépet. Ez azért volt sokkal kellemesebb, mert három pillantás alatt a kaszinós a megjelölt asztalon szórakozhatott és nem volt muszáj időznie, amíg a szoftver beüzemelődött.

Ez az újítás nagyban hozta össze, hogy az online nyerőgép üzlet tovább emelkedjen. A soron lévő forradalmi újítás az élő kaszinók elindítása volt. Itt az történt, hogy egy internetes videón keresztül figyelte a pókeres a rulett asztalt és a krupiét és egy netes weblapon rakta meg a pénzét ehhez. Ez az hihetetlen óriási dobás a valós szórakozás és a kényelem variálása. Azt hitték a póker klubok, és ezzel még emelik majd a nagy pókeresek csoportját. Ezzel szemben bármilyen nagy ötlet is lesz ez mostanáig még nem váltotta be a hozzá tervezett reményeket. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szerencsefutar.blog.hu/api/trackback/id/tr476040559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása