Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ezért is szeretek kaszinóba járni.

2014.05.14. 13:51 PalFer

Craps-table-2.jpg_640x448

Tavaly néha mentem igazi játékterembe szórakozni, ahol gyakran durván sokan voltak és szuper hangulat volt. Ez időben hihetetlenül szerettem a kaszinók atmoszféráját, hogy a székek alatt volt muszáj játszani, hogy tehessem a tétjeimet.

 

 

Érdekes volt a kaszinósokat stresszelni látni, ahogy forgott össze-vissza a francia rulett golyó és minden játékos stresszelt, hogy a szimbóluma megjelenjen és nyerjen. Tavaly úgy gondoltam, hogy a kaszinózásnak csak így volt jelentősége és automata vagy az online kaszinó eszembe sem jöhetne nálam.

 

Ez a véleményem addig az ideig megvolt bennem, míg két szép reggelen be nem sétáltam három automata póker klubba. Először durván unalmasnak éreztem , de ahogy kicsit több időt pazaroltam el benne sokkal erősebben tudtam beleélni magam, hogy nem is annyira béna. Emlékeztem, hogy miféle volt amikor a valódi kaszinóban oda tolakodtam a rulett pulthoz és nem voltam képes korábban megtenni kedvenc szimbólumaimat. Rengetegszer van ilyen hogy ezért nem nyertem, mivel olyan számok érkeztek meg, amelyeket szerettem volna megrakni, de a sok ember miatt nem tudtam odaférkőzni a játékhoz. 

Szólj hozzá!

Címkék: szerencsejáték kaszinó

A bejegyzés trackback címe:

https://szerencsefutar.blog.hu/api/trackback/id/tr926040570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása